سایت دانلود
برای شادی روح اینجانب نظری عنایت فرمایید
 
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : admin
هیچی بزودی یه حبر میدم
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : admin

 سلام به کمک دوستم کیگ مهدی یه سایت گوگر که کپ  گوگله راه اندازی کردیم میخوایم شما هم بیاید ببین

ادرسgooger.iar.ir

چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : admin

وقتی کینگ مهدی خیلی خوشال میشه اینجوری میشه 

چهار شنبه 31 فروردين 1398برچسب:, :: 7:25 ::  نويسنده : admin

برای دیدن بهتر مطالب این فونت ها را دانلود و نصب کنید

دانلود فونت

 

 

 

پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : admin

Luqman to his son's will, version 2011-04-06

1 - My son, with most of mine who loves his books, friendships do not!

2 - My son, if someone on the ignorance of you laughed, you cried for Shfaysh Do.

3 - My son, if son or daughter to study before you came and you knew something, say candidly, whatever the field, boys and girls think of the people be miserable.

4 - Son, before the Employment Office "PowerPoint" Take cover.

5 - My son, keep bluetooth off your phone, except in an emergency.

6 - my son original install antivirus Money Now "and Edith brings men register" to rate the 10 years you have left out (including inflation, international sanctions and market volatility) A place it on your mother knows.

7 - son, Adam, does anyone University. Learn from the University of Science and Literature from the mother.

8 - A boy, now I regret you met me drawing, or hand grinder .... get up, kiss your mother, then my name will come more.

9 - Son, targeted subsidies account number encoded in the back room is my dad's Chest.

10 Son, our city our house got no no no no wrong! Do not want baby, his city their home, the first leg of Ataqv get poured in the city then we give our house !!!!!!!!! !!!!!!!!

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 8:29 ::  نويسنده : admin
دسته : آنتی ویروس , آپدیت آفلاین آنتی ویروس  تعداد بازديد : 225040

 

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانیشده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت ( چند ثانیه منتظر بمانید تا عکس بارگزاری شود.)

 قيمت: رايگان
Kaspersky Internet Security 2011
 دانلود رايگان با لينك مستقيم - 109مگابايت  | لینک کمکی
Kaspersky Anti-Virus 2011
 دانلود رايگان با لينك مستقيم - 102 مگابايت | لینک کمکی
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 شماره کرک های جدید نرم افزار
 سايت سازنده
 لينک منبع

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 8:28 ::  نويسنده : admin

 

 دسته : آنتی ویروس , آپدیت آفلاین آنتی ویروس  تعداد بازديد : 1443762

 

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. 

 

 



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت: 
فايلها را از حالت فشرده خارج سازيد. سپس آنتي ويروس خود را باز كرده و كليد F5 را فشار دهيد. گزينه ي آپديت را از سمت چپ انتخاب کنيد. سپس Edit On Update Server را کليک کنيد. پوشه اي که از حالت فشرده خارج کرديد را انتخاب نماييد. دکمه ي Add  را انتخاب کنيد. ok را بزنيد سپس از سمت چپ بر روي Update  کليک کنيد و بر روي دکمه ي Update Virus Signature Database کليک نماييد

توجه: به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد


 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم -  35.8 مگابايت  | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 آپديت آنلاين محصولات ESET بدون نياز به پسورد و يوزرنيم
 شماره سريالهاي برنامه
 ابزارهای رایگان سایت سازنده
 سايت سازنده
 لينک منبع

پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : admin

 DownloadHelper for Firefox v4.6.5 ابزاری کمکی برای مرورگر فایرفاکس برای دانلود کلیپ های آنلاین

بسیاری از شما با وب سایت های مختلفی که اقدام به ارائه سرگرمی و کلیپ های سرگرم کننده می کنند آشنا می باشید. این وب سایت ها در واقع به کاربران اجازه می دهند تا ارسال فایل های تصویری و کلیپ های کوتاه از اتفاقات مختلف زندگی ، ایت تصاویر را با دیگران به اشترک گذاری نمایند. همچنین با این عمل فضایی مجانی را به کاربران ارائه می دهند که فایل های تصویری خود را برای نمایش به دیگران در آن جا ارسال نمایند. از این وب سایت بسیاری از کاربران برای قرار دادن موزیک ویدئوها نیز استفاده می نمایند. شاید تا به حال برای شما نیز پیش آنده باشد که به دنبال یک کلیپ تصویری از خواننده ای مورد علاقه خودتان باشید و به صورت اتفاقی این کلیپ را در یکی از این وب سایت ها مشاهده نموده اید. وب سایت های مختلفی را از این دسته می توان نام برد که از مشهورترین ها در این زمینه می توان به YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video و ... اشاره نمود. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت های نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.

در این مطلب نرم افزار را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به جستجو در این وب سایت ها و ذخیره سازی کلیپ های دلخواه می باشید.

DownloadHelper نام نرم افزاری برای ذخیره سازی کلیپ های آنلاین تحت وب می باشد. نسخه معرفی شده در این مطلب مختص به مرورگر فایرفاکس می باشد به صورت یک ابزار کمکی در قسمت پلاگین های این مرورگر نصب می شود. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های مختلفی برای انجام عملیات ذخیره سازی کلیپ ها برخوردار می باشند. کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion و ... بیابید. 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ذخیره سازی کلیپ های بیش از 200 سایت مختلف


- توانایی جستجو در میان کلیپ های وب سایت ها

- توانایی دانلود چندین کلیپ به صورت همزمان

- قابلیت استفاده آسان از نرم افزار

 و ... .

 دانلود نسخه 4.6.5 در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

 تصاویری از محیط نرم افزار:  یک

 وبسایت سازنده : www.downloadhelper.net

منبع : P30world


 
ارسال شده توسط :hatef در ساعت 9:22 AM
مرتبط با موضوع: مدیریت دانلود

 

پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : admin

 Internet Download Manager v6.04.2 Final - نسخه ای جدید از یکی از سریعترین نرم افزار های مدیریت دانلود دنیا ( کرک جدید )

کرک جدید اضافه شد !

در حالت عادی برای دانلود یک برنامه و فایل از اینترنت می توان از مرورگرهای وب استفاده نمود. به عنوان مثال شما با جستجو در مورد یک نرم افزار به وب سایت آن نرم افزار رفته و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود اقدام به ذخیره سازی آن برنامه بر روی کامپیوتر خود می نمایید. کاری که ممکن است بارها از طریق سایت ما نیز انجام داده باشید. معمولا مرورگرها و به خصوصinternet explorer دارای ابزار قوی برای دانلود نمی باشند. به عنوان مثال شما قصد داریت تا یک فایل 10 مگابایتی را از اینترنت دانلود نمایید ، شروع به این کار می کنید و پس از گذشت زمانی نیمی از فایل را ذخیه سازی کرده اید ! حال اگر به هر دلیلی عملیات دانلود شما نیمه کاره متوقف شود شما آن مقدار ذخیره شده را نیز از دست خواهید داد. حتی ممکن است شما به اختیار خود این قصد را داشته باشید تا ادامه عملیات ذخیره سازی را در زمان دیگری انجام دهید اما این کار توسط IE امکان پذیر نمی باشد. برای رفع این نیاز ها و مقابله با بروز چنین مشکلات احتمالی ، نرم افزارهایی روانه بازار نرم افزاری شدند که به کمک آن ها می توان اقدام به مدیریت عملیات دانلود نمود.

در این مطلب یکی از مشهورترین این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم.

 

 

Internet Download Manager نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت عملیات دانلود در اینترنت طراحی شده است. به کمک این نرم افزار دیگر کاربران دچار مشکلات یاد شده نخواهند بود و قادرند تا به صورت کاملا اختیاری عملیات دانلود را انجام دهند. همچنبن به کمک این برنامه می توان دانلود یک فایل را در چند مرحله و به صورت مجزا در زمان های مختلف به انجام رساند.

همچنین این نرم افزارها با انجام تکنیک های خاص اقدام به بهینه سازی سرعت دانلود می کنند و به همین علت به این دسته از برنامه ها ، شتاب دهنده دانلود نیز می گویند. از ویژگی های جدید این نسخه بهبود های چشمگیر در بخش YouTube grabber می باشد که برای ذخیره سازی فایل های تصویری از وب وسایت معروف YouTube می باشد و همچنین سازگاری کامل با مروگر های جدید مانند Google Chrome و .. اشاره کرد.

همچنین می توان با این ابزار از پروتکل های مربوط به فایل های تصویری Stream نظیرMMS://  را نیز ذخیره سازی نمود. 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- افزایش سرعت دانلود به کمک بهینه سازی تا 5 برابر بیشتر

- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند.

- توانایی استفاده از پروکسی سرورها در عملیات دانلود


- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

- دارای سازگاری کامل با ویندوز ویستا و ویندوز 7 !

- قابلیت دانلود فایلها از Google Videos, MySpace و دیگر سایتهای پرطرفدار دنیا .

 و ... .

 

  دانلود نسخه 6.04.2 نرم افزار با حجم 4.05 مگابایت در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

 تصاویری از محیط نرم افزار : 1 ، 2 ، 3

  English Explanations - توضیحات به زبان سایت سازنده

 وب سایت تولید کننده نرم افزار : http://www.internetdownloadmanager.com

منبع : p30world

ارسال شده توسط :ali در ساعت 12:45 PM
مرتبط با موضوع: مدیریت دانلود
 
نظرات کاربران (نظرات بسته شد) - comments closed
دانلـــود

دانلود نرم افزار

دانلود کرک

Size : 4.75 MB 
پسورد : www.p30world.com 

 

چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 7:6 ::  نويسنده : admin

 وصیت لقمان به پسرش ، نسخه 2011-04-06

1-پسرم،با کسی که شمکـش (شکمش) را بیشتر از کتاب هایش دوست دارد ، دوستی مکن!!!

2-پسرم،اگر کسی از روی نادانی به تو خندید ، تو برای شفایش گریه بکن.

3-پسرم، اگر پسر یا دختری برای تحقیق پیش تو آمدند و تو چیزی می دانستی،رک و راست بگو ، هر آنچه را که میدانی به فکر بدبختی پسر و دختر مردم باش.

4-پسرم، پیش از استخدام در اداره"PowerPoint"را فرا بگیر.

5-پسرم،بلوتوث موبایلت را خاموش نگه دار، مگر در مواقع ضروری.

6-پسرم آنتی ویروس اورجینال نصب کن پول "ریجستر و آدیت کردنش"را به میزان 10سال را برایت کنار گذاشته ام(با احتساب تورم جهانی ،تحریم و نوسانات بازار)مادرت جای آ ن را میداند.

7-پسرم ، دانشگاه کسی را آدم نمیکند.علم را از دانشگاه بیاموز و ادب را از مادرت.

8-ای پسر،میدانم الآن داری حسرت دیدار مرا می کشی،یا لله ....بلند شو دست مادرت را ببوس ، بعد بیا ادامه وصیت را بخوان.

9-پسرم، شماره حساب هدفمندی یارانه ها رمز گذاری شده،در صندوقچه آقاجان توی اتاق پشتی است.

10پسرم، شهر ما خانه ی ما نه نه نه نه غلط کردم!!!!نمی خواد عزیزم،شهرشان خانه ی خودشان، اول پا شو اتاقو از این ریخت در بیار بعدا شهر ما خانه ی ما!!!!!!!!!!!!!!!!!

دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:, :: 8:18 ::  نويسنده : admin

 ریاضیدان ها

ریاضیدانها به آفریقا می روند ، هر موجودی که فیل نیست کنار می گذارند و سپس یکی از آنها را که باقی مانده است می گیرند .
البته ریاضیدانهای با تجربه ، ابتدا سعی می کنند تا ثابت کنند حداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد . آنگاه به آنجا می روند .
استادان ریاضی ، با تجربه ، ابتدا ثابت می کنند حداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد و سپس پیدا کردن و شکار آن را به عنوان تمرین برای دانشجو باقی می گذارند

مهندسان نرم افزار کامپیوتر
این دسته شکار فیل را بر
اساس اجرای الگوریتم زیر انجام می دهند :
گام 1) برو به آفریقا
گام 2) از دماغه رود نیل ( جنوبی ترین نقطه آفریقا ) شروع کن
گام 3) به سمت شمال حرکت کن و هر منطقه را از غرب به شرق بپیما .
گام 4) در هر گذر ،
الف – هر حیوانی را که می بینی شکار کن .
ب – آن را با فیل مقایسه کن .
ج – اگر با هم برابر بودند کار تمام است و گرنه برو به گام 3 .
برنامه نویسان با تجربه ، ابتدا یک فیل را در قاهره (شمال آفریقا) قرار می دهند تا مطمئن شوند که الگوریتم فوق خاتمه می یابد .

اقتصاددان ها
اقتصاددان ها فیلی را شکار نمی کنند ، زیرا اعتقاد دارند که با ایجاد بازار آزاد و دادن پول به اندازه کافی به فیلها ، خودشان ، خودشان را شکار می کنند .

برای دیدن بقیه متن لطفا به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت دانلود و آدرس venomdownload.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


باشگاه پرواز